Rubic - kom i gang utøver og foresatt

Rubic er klubbens medlemsystem og klubbverktøy som skal hjelpe både foresatte og trenere i idrettshverdagen samtidig som den bidrar til effektiv klubbdrift med medlemsbetalinger, kommunikasjon, dommeroppsett, dugnadsoversikt med mer.

Rubic Connect – for utøvere og foresatte

For å komme i gang, last ned appen som heter “Rubic Connect”:

For at du skal kunne logge inn i Rubic Connect, må du ha en aktivert bruker. Som foresatt til en spiller/utøver/aktivt medlem har du mest sannsynlig en bruker i Rubic.

Nyttig å vite om oppsett av brukere i Rubic:

• Foresatte skal ha egen bruker, med sine barn tilknyttet
  • Flere organisasjoner kan være tilknyttet samme bruker
  • De som har brukernavn fra før får en aktiveringslink for å sette opp brukernavn og passord
  • De som har satt brukernavn tidligere vil få en "glemt passord"-link for å sette nytt passord
  • Er brukernavnet opptatt, kan det skyldes at barnet ditt har fått det brukernavnet eller at det eksisterer en duplikatbruker
  • Ser du ikke barna dine når du logger inn? Da mangler det familiekobling:

Brukerveiledning for endring av bruker og familiekoblinger.

Får ikke opp aktiviteter på meg selv/barna mine

Å ikke få opp aktiviteter i appen kan ha flere årsaker.

- Sjekk om det er lagt ut aktiviteter på laget vedkommende skal se aktiviteter på.

- Sjekk om vedkommende/barnet til vedkommende er medlem i gruppen.

- Hvis det er en foresatt sjekk at vedkommende er koblet som foresatt på barnet sitt.

- Hvis det er en foresatt sjekk at vedkommende er logget inn som seg selv og ikke som et av barna

- Hvis disse punktene er i orden er det stort sett en duplikat som vi må fikse. Ta kontakt med support@rubic.no

Du ser hvem du er logget inn som under "hodet" øverst i venstre hjørne i hovedmenyen. Om du trykker "profil" vil du også se egne barn nederst på skjermbildet som dukker opp.

TRENGER DU HJELP?

KONTAKT SUPPORT